Home page > Mobilità internazionale > Mobilità Docenti > International Week - School of Political Science "Cesare Alfieri"

International Week - School of Political Science "Cesare Alfieri"

Da Lunedì 20 a Venerdì 24 Aprile 2020 avrà luogo la Terza Erasmus+ International Week organizzata dalla Scuola di Scienze Politiche.

Docenti stranieri delle Università partner offriranno seminari, presentazioni delle proprie università all’interno del programma Erasmus+ e roundtable collettive.

Un’ottima occasione per volgere lo sguardo allo Spazio Europeo di Istruzione Superiore. Unisciti a noi!

Presto pubblicheremo i dettagli della edizione 2020 e se hai ulteriori informazioni non esitare a contattarci a: relint@scpol.unifi.it

From Monday 20th to Friday 24th April 2020 the School of Political Science will host the Third Erasmus+ International Week.

Professors from our partner universities, within the Erasmus + framework, will participate with guest lectures, presentations about their home universities and round tables

This is a wonderful opportunity to have a glimpse of the European Higher Education Area. Join us!

Soon we will publish the details of the 2020 edition. If you have any query, please do not hesitate to contact us at: relint@scpol.unifi.it

Edizione 2019

ultimo aggiornamento: 13-Feb-2020